کاروتک، حامی اشتغال پایدار

A supporter of sustainable employment

 شیراز| تقاطع خیابان فردوسی- حر

مجتمع فردوسی|طبقه 1| واحد 108

تلفــن همراه: 7694 719 0917

 در تلگرام به ما بپیوندید   .

Submitting Form...

The server encountered an error.

Form received.

صفحه اصلی

مشــاوره

آمـــوزش

بازرگــانی

دربـاره ما

درخواست همکاری

مشتریان ما

مشــاوره| آمـــوزش| بازرگانــی

شـ هر اندیشه و لیـاقت

KAROTEC

شرکت شهر اندیشه و لیاقت با نام تجاری کاروتک به همت جمعی از زبدگان صنعت و دانشگاه در سال 1394 با هدف بهبود فضای کسب و کار کشور از طریق برقراری ارتباط سازنده فی‌مابین صنعت و دانشگاه راه‌اندازی شده و هم‌اکنون با اتکا بر توانمندی ها و تجربه کارشناسان، مشاوران و اعضای هیئت علمی خود، آمادۀ ارائۀ خدمات در حوزه‌های مختلف مدیریتی و صنعتی، به کارآفرینان، دانش‌آموختگان و دانشجویان به شرح زیر می‌باشد.ه

مشاوره در حوزۀ سازمان‌دهی

 و تأمین نیروی انسانی

مشاوره برند سازی

 و هویت سازی برند

مشاوره برای سیستم‌های

 مدیریتی

 مشاوره در حوزۀ خدمات

 فنی‌مهندسی

 مشاوره کسب‌وکار

  • مشاوره انتخاب و تربیت کارکنان بنگاه‌های اقتصادی اعم از نیروهای مدیران رده‌های میانی، کارشناسان، کارکنان و کارگران

    یکی از اهداف و وظایف مهم گروه کاروتک، بسترسازی جهت رشد همه‌جانبه‌ افراد و تربیت انسان‌های سالم، کارآمد و مسئول، برای ایفای نقش کارا و اثربخش در زندگی فردی و اجتماعی است، یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌های که در تسهیل این فرآیند نقش مهمی ایفا می‌کند مشاوره است. در فرآیند راهنمایی و مشاوره تلاش  می‌شود تا با در نظر گرفتن نقش هر یک از عوامل و موٌلفه های مؤثر در تعلیم و تربیت اعم  از دوره‌های آموزشی، عوامل اجرایی و سایر عناصر درون و برون و همچنین ویژگی‌های روان‌شناختی فردی و گروهی با به‌کارگیری روش‌های علمی و تخصصی و فنون و تکنیک‌های راهنمایی و مشاوره به تربیت کارکنان بنگاه‌های اقتصادی کمک نماید.ه

  •  مشاوره و استقرار سیستم‌های اداری، مالی، حراست و نگهبانی

    نیروی انسانی مهترین سرمایه دانشی هر سازمانی است. گروه کاروتک، با استقرار صحیح سیستم اتوماسیون اداری که هدف آن نظم بخشیدن به فرآیندهای یک سازمان بوده، در این راستا قدم برداشته، که ‌نیازمند بسترسازی‌ مناسب توسط سازمان است. ایجاد چنین بستری به‌یقین، در پیشبرد هر چه بهتر و سریع‌تر استقرار سیستم اتوماسیون اداری، مالی، حراست و نگهبانی مؤثر واقع خواهدشد. البته باید توجه داشت‌ که قبل از اجرا و عملیاتی شدن سیستم اتوماسیون اداری، مدیران ارشد سازمان باید به‌طور کامل به این نتیجه رسیده باشند که امکان ادامه وضعیت فعلی وجود ندارد و عزم خود برای اجرای اتوماسیون اداری جزم کرده باشند.ه

  • نام گذاری برند

     

    انتخاب برند (نام تجاری) بخشی از وظایف مدیریت بازاریابی  یا مدیریت برند سازمان است. ازآنجایی‌که در بسیاری از سازمان‌ها، مدیر برند به معنای واحد کلمه، با تخصص ویژه برندیـــنگ، وجود ندارد، فرآیــند انتخاب نام تجــاری و نیز عناصر هویــت بصری برند، به یک مشاور متخصص در حوزه برندینگ سپرده می‌شود.ه.

     همه کارفرمایان بر کوتاه بودن نام برند تأکید می‌نمایند، اما آیا موارد دیگری نیز باید مدنظـر قرار گیرد؟ باید نام / اسمی را برای محصول خود انتخاب نمایید که برای مردم جــذاب و ریتمیک بوده و آنان را به محصول، علاقه‌مند نموده و آن را به یاد بیاورند. این همـان نام تجاری رؤیایی مدنظــر ما و شماست. اما انتخاب نام برند به این سادگی‌ها که فکر می‌کنید نیست. هرروز با تعدادی برند مواجه می‌شویم که کاملاً مشخص است که بدون فکر انتخــاب‌شده‌اند. گروه کاروتــک، در این راستــا از آخریـن و برزوتریــــن روش‌های انتخاب برند و مدیـــریت برند استفاده کرده و شما را در این عرضه یاری می‌رساند.ه.

  • ثبت برند

    نام‌های تجاری با رسمیـــت بخشیدن و دادن سـود اقتصادی به صاحبــان آن‌ها، در سطح جهانـــی سرمایــه‌گذاری و این ابتكــار را ترویج می‌دهد. حفاظت از علائم تجاری مانع تلاش‌های رقبـای، مثل متقلبان،‌ برای استفاده از علائم مشخص به‌منظور فروش محصولات و ارائه خدمات نامرغوب یا متفاوت می‌شوند. این نظام، آگــاهی و امكان سرمایــه‌گذاری جهت تولیــد و فروش كالاها و خدمــات را در منصفانه‌ترین شرایط ممكن به مردم می‌دهد و از این راه تجارت بیــن‌المللی را تسهیل می‌كند. گروه کاروتک، با داشتن وکلای معتبر در این راستا گامی مستحکم برداشته است.ه

  • هویت سازی برند

    برندهای قدرتمند، پتانسیل بیشتری برای جذب مشتری دارند. به همین دلیل ساخت هویت برندهای تجاری قدرتمند، به ارتقا کسب‌وکارهای آن‌ها کمــک می‌کند. این نوع برنــدها می‌توانند نشان‌دهنده عواطف و احساســات مصرف‌کنندگــان باشند و از سوی دیگر اعتماد آن‌ها را نسبت به محصــولات بیشتر ‌می‌کنــد. همچنین مشتریــان از برند‌های قدرتمند، انتظــار خلق ایده‌های برتــر و نوآوری در محصولاتشان رادارند. پس برای داشتن هویت برند قدرتمند حتماً به گروه کاروتک بپیوندید.ه

  • طراحی لوگو

    امروزه وجود لوگو، برای هویت بخشیدن به برنــدها امری ضروری به شمار می‌آید. یک لوگوی خوب نه‌تنها برندها و نوع فعالیت آن‌ها را متمایز می‌کند، بلکه نخستین و قدرتمندترین رابط بین آن برند و مخاطبینش هست. لوگوها عناصر دیداری‌ای بوده كه به‌صورت قابل‌توجهی می‌توانند شرکت‌ها، كالاها و یا خدمات آن‌ها را معرفی نمایند. لوگوها کلید راهبری ایده‌های مارکتیـــــنگ و گسترش بازارهای هدف تلقــی می‌شوند؛ لوگوها جایــگاه برندها را بین مشتریان مشخص می‌کنند، گروه کاروتــک، با به‌کارگیــری افراد خلاق و باتجربــه، از دیدگاه هویــت‌سازی بصری، طراحی لوگوهای شما را انجــام می‌دهد.ه

  • طراحی بسته بندی

    در دنیای امروز، زیبایی و زیبایی‌شناسی یکی از مهم‌ترین مواردی است که مردم به آن توجه بسیار زیادی دارند، انسان کمال و زیبایی را دوست دارد. در دنیای تجارت و بازار رقابتی کنونی، تولیدکننده‌ای دارای مزیت رقابتی هست که به‌جز کیفیت در محصول، تصویری خاص و زیبا را از خود به نمایش بگذارد. یک محصول خوب و باکیفیت به‌تنهایی نمی‌تواند یک بازار فروش خوب داشته باشد زیرا نیاز به استفاده مصرف‌کننده دارد، اما زمانی که این محصول خوب با ظاهری جذاب و تأثیرگذار عرضه ‌شود، شما با قدرت تمام، بازار فروش آن محصول را به دست می‌گیرید زیرا چشم‌نوازی محصول‌تان در ذهن مخاطب و کیفیت آن در خاطر آن‌ها حک می‌شود. از همین حیث یکی از تأثیرگذارترین ابزارفروش و بازاریابی یک محصول طراحی بسته‌بندی زیبا و متفاوت است و گروه کاروتک، با بهره‌گیری از برترین گرافیست‌ها، پاسخگوی نیازهای شما هست.ه

  • کپی رایتینگ و طراحی کمپین تبلیغاتی

     به مجموعه عملیات برنامه‌ریزی‌شده برای تبلیغ کردن یک مؤسسه یا کالاهای آن را کمپین تبلیغاتی می‌گویند. یکی از مهم‌ترین عناصر برای شناخته شدن در جامعه، کمپین تبلیغاتی است. هر کمپین تبلیغاتی بسته به اوضاع و نوع بازار و مخاطبان تبلیغات، ممکن است با روش مخصوص به خود انجام شود. یک نسخه را نمی‌توان برای همه تجویز کرد.

     با توجه به اینکه (زمان و سرمایه)، از ارزشمندترین منابع هستند؛ بنابراین برنامه‌ریزی کمپین تبلیغاتی  کمک می‌کند تا این منابع محدود، هدر نروند. کار اصلی یک گروه مشاوره تبلیغاتی در نظر گرفتن احتمالات و طراحی و پیش‌بینی ساختاری برای واکنش نسبت به موارد غیرمنتظره هست. در این مرحله، مشاوران با شناسایی تاچ‌پوینت‌های مطلوب مشتریان، آن‌ها را جهت خرید محصول، ترغیب می‌کنند. گروه کاروتک، توانسته گامی استوار در این راستا بردارد و حامی اشتغال پایدار باشد.ه

  •  ISO9001:2015   استاندارد مدیریت کیفیت

    در میان سیستم‌های نوین مدیریتی، استاندارد ایزو 9001، در دنیا، جایگاه ویژه‌ای دارد. این سیستم به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا روند ویژه‌ای را به‌منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان در سطح جهانی و با توجه به کیفیت استاندارد بکار گیرند. مشتریان به‌طور فزآینده‌ای به خریدارانی که به دنبال کیفیت هستند تبدیل می‌شوند. آن‌ها می‌خواهند بدانند که شرکت شما نیازهای ‌آن‌ها را برآورده می‌کند. سیستم استاندارد مدیریت کیفیت تلاش شما را  در زمینه کیفیت و رضایت‌مندی مشتری نشان می‌دهد.  به‌کارگیری سیستم مدیریت کیفیت به شما کمک می‌کند تا رضایت مشتری را افزایش داده، انسجام داشته و پروسه‌های داخلی را تقویت کنید. همچنین می‌تواند خطر عدم رضایت مشتری را نیز به حداقل رساند بنابراین گروه کاروتک تمام دوستان را در این زمینه همراهی و حمایت می‌کند

  • ISO22000:2005 و HACCPاستاندارد مدیریت ایمنی مواد غذایی

    اهميت نقش غذا در جامعه و افزايش آگاهي مصرف‌کنندگان نسبت به خطراتي كه مواد غذايي ناسالم می‌تواند حامل و ناقل آن باشد در اثر افزايش عمومي سطح دانش در اجتماع، روند صنعتي شدن توليد غذا، ارتباطات گسترده جوامع، گستردگي چرخه توليد تا مصرف، بروز بیماری‌های ناشناخته، لزوم كنترل افزودنی‌ها در توليد مواد غذايي، ناكارآمدي دستگاه‌های كنترل آماري در توليد مواد غذايي، كاهش هزینه‌های بازرسي غیرضروری و تكيه بيشتر و دقیق‌تر بر نقاط كنترل بحراني، به‌کارگیری استانداردهای مدیریت بهداشت و ایمنی مواد غذایی را به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل نموده است.

    استاندارد ایزو 22000:2015 با هدف ارتقاء کیفی صنایع غذایی و افزایش ضریب اطمینان محصول توسط سازمان جهانی استاندارد تدوین‌یافته است. گروه کاروتک، حامی سلامت جامعه هست و با این نگاه در این راستا یاری‌رسان واحدهای فعال در حوزه صنعت غذا هست

  •  ISO14001:2015 سیستم مدیریت ایمنی محیط‌زیست

    هدف کلی این استاندارد، پشتیبانی از حفاظت محیط‌زیست و پیشگیری از آلودگی است به‌طوری‌که با نیازهای اجتماعی،

    اقتصادی در تعامل باشد . استانداردهای مدیریت زیست‌محیطی به این منظور تهیه‌شده‌اند که عناصر یک سیستم مدیریت زیست‌محیطی مؤثر را برای سازمان‌ها فراهم نمایند تا بتوانند با سایر الزامات مدیریت ادغام شوند و سازمان‌ها را در دستیابی به اهداف زیست‌محیطی، تلاشی جهت حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از انتشار آلایندگی‌ها یاری نمایند .

    گروه کاروتک، باهدف پشتیبانی از محیط‌زیست با استفاده از نیروهای باتجربه خود سازمان‌ها را در مسیر حفظ و نگهداری محیط‌زیست سالم همراهی می‌کند

  • ISO/IEC17025مشاوره پیاده سازی و دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت آزمایشگاهی

    مشاوره ایزو و استانداردهای بین‌المللی گروه کاروتک، با رویکرد نوین جهت استقرار دستگاه‌های مدیریتی در سازمان‌ها توسط مشاوران ایزو که داراي تجربه درزمینه استاندارد هستند صورت می‌گیرد و پروژه توسط ممیز پروژه ایزو در مقاطع زمانی مختلف کنترل می‌گردد؛ که برخی از موارد در زیر آورده شده است

     حذف آزمون و بازرسي‌هاي اضافي در مبادي ورودي و خروجي و گمركات و بالطبع كاهش هزینه‌های تحمیل‌شده به مصرف‌کنندگان

     تسهيل در امور تجارت و بازرگاني بين كشورها

     سهولت يافتن علل خطا در عملكرد آزمایشگاه‌ها

     تضمین سلامت، ايمني و بهداشت مصرف‌کنندگان

  • ISO18001:2007 مشاوره پیاده‌سازی و استقرار سیستم استاندارد ایمنی شغلی و محیط کار

    در راستای پیاده‌سازی سیستم استاندارد ایمنی شغلی و محیط کار که در پاسخ به نیاز فوری سازمان‌ها، به یک استاندارد سیستم مدیریت بهداشت حرفه‌ای و ایمنی که به‌وسیله آن بتوانند سیستم مدیریت خود را مورد ارزیابی و تأکید قرار دهند، تدوین‌شده است این استاندارد به دو بخش تقسیم‌شده که بخش اول شامل مشخصاتی است که بر اساس آن‌ها گواهی کسب می‌شود و بخش دوم که راهنمایی جهت پیاده‌سازی یک سیستم مدیریت بهداشت حرفه‌ای و ایمنی هست در واقع ساختار این استاندارد سازگار با استانداردهای ایزو 9001 و ایزو 14001 هست تا سازمان‌ها بتوانند به‌راحتی دستگاه‌های مدیریت کیفیت، محیط‌زیست و بهداشت و ایمنی شغلی را با یکدیگر ادغام کرده و سیستم مدیریت واحدی را ایجاد نمایند، گروه کاروتک، اقدامات لازم را برای شما انجام می‌دهد

  • HSEMS سیستم مدیریت بهداشت و ایمنی و محیط زیست

     

  •  ICRIC دریافت نشان حلال جهانی از سوی مرکز تحقیقات و اطلاع_رسانی اتاق اسلامی

    در هر دین و آیینی نسبت به غذاهایی که مصرف می‌شود حساسیت‌ها، محدودیت‌ها و رژیم‌هایی دیده می‌شود. غذا در دین مبین اسلام که نظامی نوین در عرصه زندگی فکری و اجتماعی انسان‌ها پدید آورده و همچنین دین برگزیده یک‌سوم مردم جهان است، اهمیت ویژه‌ای دارد. به‌طوری‌که در تعاليم و تفکرات اسلامي يك رژيم غذايي سالم به مفهوم آنچه انسان مجاز به مصرف آن است توجه ویژه‌ای شده است. در واقع اسلام از مسلمانان می‌خواهد تا آداب و قواعد را در مورد غذا، نوشيدن و ذبح حيوانات رعايت نمايند. حلال، يك واژه عربي است و بر اساس قرآن و تعليمات دین اسلام به مواد غذايي اطلاق می‌شود كه براي مصرف همه انسان‌ها مناسب است.

    گروه کاروتک، با توجه و احترام به قوانین دین مبین اسلام در این راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهد

  •  نقشه‌کشی و طراحی واحدهای صنعتی

     

  •  مشاوره برای انتخاب و خرید ماشین‌آلات تولید و تجهیزات آزمایشگاهی و نظارت برچیدمان تولید

     

  •  GMP و GLP  نظارت بر ساخت و ساز واحدهای صنعتی به‌منظور سازگاری با استانداردهای جهانی مثل

    نقشه‌کشی و طراحی واحد صنعتی امری کاملاً تخصصی بوده و به جرأت  می‌توان گفت انجام این مهم از عهده مهندسین عمران و معماری خارج بوده و بایستی توسط یک تیم حرفه‌ای و کارکشته انجام پذیرد.

    در واحد‌های صنایع غذایی، بایستی اصول نقشه‌کشی بر اساس استاندارد GMP بوده و رعایت جانمایی خطوط تولید، انبارها، سرویس‌های رفاهی و ...

    مشاورین کاروتک، با تجربه ای بسیار در انجام این مهم یاری‌رسان صنعت‌گران عزیز خواهد بود

     

     

  • مشاوره در حوزه مدیریت راهبردی و روش‌های تصمیم گیری در وضعیت نامطمئن

    یکی از مهمترین مسئله ها در دنیای کسب‌وکوران امروزه، رقابت شدید بین کسب وکارها می باشد.. مدیران وصاحبان صنایع به دنبال راهی برای هدایت موفقیت آمیز سازمان یا کسب وکار خود هستند. این امر میسر نمی شود مگر با پشتوانه و برنامه ریزی اصولی و در نظر داشتن اهداف متعالی برای هر سازمان گروه کاروتک یا بهره گیری از نیروهای زبده و کارآمد سابقه ی درخشانی در حوزه مدیریت راهبردی سازمان های بزرگ کشور را دارد

  • مشاوره برای برنامه ریزی کسب وکار

    یکی از مهمترین مسئله ها در دنیای کسب‌وکار امروزه، رقابت شدید بین کسب وکارها می باشد.. مدیران و صاحبان صنایع به دنبال راهی برای هدایت موفقیت آمیز سازمان یا کسب وکار خود هستند. این امر میسر نمی شود مگر با پشتوانه و برنامه ریزی اصولی و در نظر داشتن اهداف متعالی برای هر سازمان گروه کاروتک یا     بهره گیری از نیروهای زبده و کارآمد سابقه ی درخشانی در حوزه مدیریت راهبردی سازمان های بزرگ کشور را دارد

  • مشاوره بازاریابی،فروش‌وتدوین برنامه بازاریابی

    شروع فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری همیشه با مطالعه و برنامه‌ریزی علمی همراه است. در شرکتهای بزرگ قبل از شروع عملیات تولید، گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار فعالیت‌های خود را آغاز می‌كند. طرح یا برنامه بازاریابی یكی از بخش‌های مهم طرح كسب و کاربه شمار می‌آید. از این رو فرایند برنامه‌ریزی بازاریابی بخش مهمی از فرآیند برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی سازمان‌ها تلقی می‌شود. در این راستا گروه کاروتک با داشتن تجربه و توانایی کامل می تواند که شرکت ها و سازمان ها را یاری کند

  • مشاوره اخذ مجوزهای لازم برای کسب وکارهای گوناگون

    چگونه ثبت اختراع و طرح های صنعتی خود را،هرچه سریع تر به انجام برسانیم؟

     چگونه دریافت کد اقتصادی،کارت بازرگانی، ثبت علائم تجاری و سایر مجوزهای قانونی را به کسانی بسپاریم کاغذ بازی های وقت گیر آن نجات دهند؟

    گروه کاروتک درا ین راستا با استفاده از مشاوران برجسته شما را یاری می‌کند

     

  • مشاوره محاسبه و کاهش قیمت تمام شده محصول

    هزینه‌یابی عبارت است از طبقه‌بندی و تسهیم صحیح هزینه‌ها به منظور تعیین قیمت تمام شده محصولات و خدمات است. به این ترتیب، وقتی صحبت از هزینه‌‌یابی می‌شود، منظور یک یا چند مورد از موارد زیر است

    الف ـ تعیین بهای تمام شده ساخت یک محصول

    ب ـ تعیین بهای تمام شده ارائه یک خدمت

    ج ـ تعیین روشی که بوسیله آن بتوان هزینه‌ها را مدیریت کرد.

    از آن جهت که هزینه یابی بازوی توانمندی در حوزه مدیریت می باشد و اکثر مدیران در این حوزه دارای نقص می باشند گروه کاروتک در این زمینه هم راهکار ارائه می دهد

     

     

  • مشاوره تامین نیروی انسانی و تربیت نیروی کارآزموده

    هرچند انتخاب استراتژی موثر و حرکت در راستای رسیدن به اهداف با یک مدیریت قوی یکی از ارکان شروع هر کسب و کاری می باشد اما آنچه ضامن اجرای استراتژی و حرکت بسوی تعالی و بقای سازمان می باشد نیروی انسانی فعال ، چابک و با انگیزه ایست که با توجه به شایستگی در جایگاه مناسب قرار گرفته باشد، انتخاب بهترین افراد برای انجام شرح وظایف محوله سازمان چیزی فراتر از روندهایست که اغلب در سازمانها و شرکت های امروزی جاریست ، روانشناسی افراد ، تشخیص مهارت های مورد نیاز برای پست های سازمانی ، ارزیابی متقاضیان و نهایتا استخدام آنها فرایندی است کاملا تخصصی که می بایست توسط افرادی زبده و با تجربه انجام گیرد که خوشبختانه گروه کاروتک از توانایی کامل در این زمینه برخوردار می باشد.

  • مشاور تامین مواد اولیه

    از دیگر خدمات گروه کاروتک، میتوان به ارائه مشاوره فنی و تخصصی به مشتریان در انتخاب مواد صنعتی وشیمیایی مناسب جهت تولید محصول با بهترین کیفیت اشاره کرد.اولین و مهمترین مرحله در تولید محصول با کیفیت، انتخاب مواد اولیه استانداردی است که الزامات کاربردی تعریف شده را دارا  بوده و از نظر خواص حرارتی، فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی مناسب کارکرد و محیط عملیاتی محصول باشد

     گروه کاروتک، همچنین در زمینه تامین انواع مواد اولیه آماده همکاری با مشتریان خود می باشد

     

     

  • مشاوره تعیین راهبردهای تولید

    ایجاد هماهنگی در نگرش ها و الگوهای مختلف و ارائه منطق مشترک در مسائل مدیریتی یکی از چالش های فراروی مدیریت   در دوره کنونی است. گروه کاروتک، الگویی هماهنگ از راهبردهای تولید در ارتباط با راهبردهای کسب و کار و بازاریابی را ارائه می کند که این هماهنگی تأثیر معناداری در عملکرد سازمان دارد

     

  • مشاوره و تهیه طرح توجیهی فنی،اقتصادی،مالی

    طرح توجیهی خدماتی ، تجزیه‌ و تحلیلی است که در نهایت میزان موفقیت یک پروژه را نشان می‌دهد. معیارهایی چون عوامل اقتصادی، فنی و حقوق و برنامه‌ریزی در سنجش این موفقیت مؤثر هستند. یک طرح توجیهی خدماتی، میزان عملی بودن یک ایده برای ساخت محلی برای خدمات‌ رسانی و یا هر ایده خدماتی در زمینه آموزش، درمان، سرگرمی، ورزش و ... را مشخص می‌کند. مدیران پروژه با استفاده از طرح توجیهی، پتانسیل مثبت و منفی یک پروژه را قبل از سرمایه‌گذاری تعیین می‌کنند، تا در صورت کسب نتایج مساعد وقت و پول خود را برای این پروژه صرف کنند. از دید دیگری هم می‌توان به لزوم طرح‌های توجیهی برای تأمین اعتبار و یا جذب سرمایه‌گذار، اشاره کرد. گروه کاروتک در این راستا میتواند مشاور و راهنما خوبی باشد

  • ایجاد پیوند تجاری ارتباط موثر فی‌مابین صاحبان ایده (مخترعان و نوآوران)و صاحبان سرمایه

    صاحبان ایده باید بتواند ارتباط موثر برقرار کنند تا تراوش‌های ذهنی خود را در قالبی درآمدزا قرار دهند و سرمایه‌گذاران را قانع کنند و ایده‌های خود را از طرح‌های انتزاعی به طرح‌های اجرایی بدل کنند. درصورتی‌که نوآوری‌های فناورانه، پروژه‌های ارائه محصول جدید به بازارهای فعلی و نیز ارائه محصولات فعلی به بازارهای جدید با ایجاد پیوند تجاری موثر همراه نشوند، همگی به شکست خواهند انجامید. بنابراین گروه کاروتک صاحبان ایده را به صاحبان سرمایه پیوند می‌دهد