کاروتک، حامی اشتغال پایدار

A supporter of sustainable employment

 شیراز| تقاطع خیابان فردوسی- حر

مجتمع فردوسی|طبقه 1| واحد 108

تلفــن همراه: 7694 719 0917

 در تلگرام به ما بپیوندید   .

Submitting Form...

The server encountered an error.

Form received.

صفحه اصلی

مشــاوره

آمـــوزش

بازرگــانی

دربـاره ما

درخواست همکاری

مشتریان ما

مشــاوره| آمـــوزش| بازرگانــی

شـ هر اندیشه و لیـاقت

KAROTEC

  • دوره‌های عمومی و کاربردی ویژه دانشجویان، دانش‌آموختگان جویای شغل و شاغلین

     

  • استعدادیابی و هدایت شغلی

    هدف از این آموزش‌ها کمک به کارآفرینان جوان و جویندگان کار است تا بتوانند کاری مناسب با روحیه و توانایی‌های خود بیابند و تاحدممکن از آزردگی‌های ناشی از کار نامناسب دور شوند

  • (HSEMS)ایمنی، بهداشت و محیط زیست

    آموزش مبتنی بر فرآیندهای ایمنی و آتش نشانی، ارگونومیک، بیماری های شغلی، حوادث ناشی از کار، MSDS، مستند سازی و محیط زیستی

  •  مدیریت استراتژیک

    گرچه تدوین برنامه استراتژیک سازمان و نیز بیانیه های رسالت، چشم انداز، اهداف و ... یکی از مسئولیتهای مهم مدیران استراتژیک سازمان هاست، ولی برای موفقیت استراتژیک آنها کافی نیست. هنگامی که سازمان ها در راستای چشم انداز و ماموریت خود و با عنایت به اهداف استراتژیک، برنامه های استراتژیک خود را تبیین می کنند نیازمند روشی هستند تا میزان تحقق این اهداف و پیشرفت خود در راستای این برنامه ها را اندازه گیری نمایند.اصولا برای تعیین حدود دستیابی به اهداف، استراتژی اجرا شده باید تحت کنترل و نظارت واقع شود که شامل سه فعالیت اصولی است:ه

    ه1- بررسی مبانی اصلی استراتژی ها

    ه2- مقایسه نتایج مورد انتظار با نتایج واقعی

    ه3- انجام اقدامات اصلاحی به منظور اطمینان یافتن از این که عملکردها با برنامه های پیش بینی شده مطابقت دارند. ه

  • مدیریت دانش

    رويكردي است جامع در خصوص شناسايي، مديريت و تسهيم دارائي هاي اطلاعاتي سازمان. مرکز کیفیت وبهره وری آمریکا،مدیریت دانش را استراتژی های سیستماتیک و فرایندهای تعریف ،به دست آوردن ،انتقال و به کار بردن اطلاعات و دانش توسط افراد و سازمان جهت ایجاد نو آوری ،رقابت و ارتقا بهره وری تعریف می کند.  ه

  • مدیریت تولید

    به همۀ فرایندهایی می‌پردازد که برای تولید کالا انجام می‌شود. تولید محصول یا خدمت با راه‌اندازی کسب‌وکارشروع می‌شود و با تأمین مواد اولیه و ساخت محصول ادامه می‌یابد. مرحلۀ بسیار مهم بعدی مرحلۀ عرضۀ محصول یا خدمت به مشتریان خواهد بود. ه

  • مدیریت بازاریابی

    عبارتست از اینکه

    ه1- برای دست‌یابی به بازار چگونه تجزیه و تحلیل کنیم؛

    ه2- طرح ریزی کنیم؛

    ه3- طرح‌ها  و برنامه‌های تعیین‌شده را اجرا کنیم؛

    ه4-  موفقیت آن‌ها را کنترل کنیم. ه

  • مدیریت مالی

    مدیریت اثربخش و کارا، پول ،وجوه/منابع مالی به منظور دست‌یابی به اهداف سازمان را مدیریت مالی گویند. مدیریت مالی دربرگیرنده چگونگی افزایش سرمایه تامین مالی و نحوه تخصیص آن است. ه

  • مدیریت منابع انسانی

    عبارت است از فرایند کارکردن با افراد به‌طوری‌که این افراد و سازمان‌شان به توانمندی کاملی دست یابند. شاید برای رسیدن به توانمندی کامل نیاز باشد تا مهارت‌های جدیدی کسب کنیم و مسئولیت‌های جدید بپذیریم و شکل‌های جدیدی از رابطه برقرار کنیم. درواقع مدیریت منابع انسانی استفاده از نیروی انسانی برای رسیدن به هدف‌های سازمان است و شامل فعالیت‌هایی نظیر کارمندیابی و جذب، آموزش، حقوق و دستمزد و روابط سازمانی می‌شود. ه

  • مدیریت فن‌آوری وتکنولوژی

    تصمیم‌های مرتبط با فن‌آوری به دو حوزه تقسیم می‌شوند. حوزۀ اول فن‌آوری محصول است. این حوزه به فن‌آوری به‌کاررفته در محصول می‌پردازد. فن‌آوری به‌کاررفته در محصول چیزی است که مشتری براساس آن محصول را انتخاب می‌کند. فن‌آوری صفحۀ لمسی در گوشی‌های اپل یا فن‌آوری موتور در خودروهای بنز نمونه‌های از فن‌آوری محصول هستند. حوزۀ دوم فن‌آوری فرایند است. فن‌آوری فرایند به این می‌پردازد که شما محصول خود را چگونه تولید می‌کنید. خط تولید متحرک در کارخانجات خودروسازی یا دستگاه سی‌ان‌سی و به‌طور کلی هر دستگاهی که شما در کارخانۀ خود استفاده می‌کند نمونه‌ای از فن‌آوری فرایند است.   ه

  • مدیریت استعداد

    به عنوان سیستمی برای شناسایی، استخدام، پرورش، ارتقا و نگهداری افراد مستعد، با هدف بهینه کردن توان سازمان به منظور تحقق نتایج کسب و کار، تعریف شده است. با توجه به تعریف مدیریت استعداد و در نظرگرفتن چرخه حیات کارکنان به عنوان مدلی برای یکپارچه‌سازی، مهمترین فرایندهای توسعه منابع انسانی، می توان دریافت که مباحث مرتبط به مدیریت استعداد در تمامی فرایندهای چرخه قابل استقرار و تسری است. ه

  • دوره‌‌های ویژه مدیریت صنایع

    طراحی کارخانه

    کارآفرین

     ارزیاب طرح‌های توجیهی فنی-اقتصادی-مالی

      SWOTبرنامه‌ریزی استراتژیک با روش

     پیاده‌سازی سیستم تولید ناب

     TQM پیاده‌سازی مدیریت کیفیت جامع

     طرح‌ریز واحدهای تولیدی و صنعتی

    مبانی کیفیت

     مدیریت بازخورد اطلاعات مشتریان

     ممیزی داخلی کیفیت

    امکان‌سنجی کارآفرینی

     خلاقیت در کارآفرینی

     برنامه‌ریزی و هماهنگی سیستم تولید

     هزینه‌یاب کیفیت

     برنامه‌ریزی پروژه

    تکنیک‌ها و فنون کار با مدیران مافوق

     تکنیک‌های مدیریت و رهبری

      (SPC)کنترل فرآیند آماری

     (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری

     مدیریت بحران

    مدیریت بهره‌وری

     مدیریت تغییر و تحول سازمانی

     مدیریت تولید و عملیات

     مدیریت درزمان

     ممیز داخلی سیستم مدیریت کیفیت

    سرممیز داخلی

     مدیر تولید

    مدیر تضمین کیفیت

     سرپرست انبار عمومی

    مهندسی صنایع و تحلیل سیستم

    طراحی سیستم یکپارچه مدیریت (IMS)

     مدیریت زنجیره تأمین (SCM)

     تهیه و تدوین طرح کسب و کار

     کارشناس تضمین کیفیت

     (OHSAS) برمبنای استاندارد OHSAS18000پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای

     (EMS) برمبنای استاندارد ISO14001پیاده‌سازی سیستم مدیریت زیست محیطی

     شش سیگما

     FMEA تجزیه و تحلیل خطا و اثرات ناشی از آن

  • دوره‌‌های ویژه صنایع غذایی

    فروشنده مواد غذایی

     مدیر بهداشتی بخش غذا، تغذیه و صنایع غذایی

    مدیر در صنایع غذایی

    نمونه‌برداری مواد غذایی

    طراح و محاسبه‌گر واحدهای عملیاتی در صنایع غذایی

    مدیر کیفیت و ایمنی در صنایع غذایی

     کنترل‌کننده بهداشتی محیط کارکنان و تجهیزات در کارخانه‌جات مواد غذایی

     روش‌های صحیح ارائه مواد غذایی

    نگهداری و بهبود کیفیت مواد غذایی

    منوسازی برای محصولات واحد فرآوری مواد غذا

    روش‌های بهینه و کاربری انبار و سردخانه در واحد فرآوری غذا

     حسابداری واحد فرآوری غذا

     مسئول تضمین کیفیت تأمین و پایش محصول

     کارشناس تحقیقات بازار محصولات لبنی

دوره‌های فنی و حرفه‌ای